sâmbătă, 10 februarie 2024

Sufletul meu nu mai încape în mine

demult a fost o împărăție a iubirii
trupurile se zideau 
înlăuntrul trupurilor
și-n fiecare dintre noi strălucea un miez de pasăre

oamenii se iubeau până la sfârșit
un lucru știu sigur 
că întotdeauna inimile desăvârșesc dragostea

tu încă nu mă atingi
și sângele meu transpiră în cerul gurii
devine alb-cenușiu ca o zăpadă ce topește 
urmele lăsate înainte să se întunece 

pruncul ce crește în femeie 
din oasele ei 
îi citește în taină fiecare psalm rămas veșnic nescris 
pe masa de lucru

lacrimile mamei seamănă cu ceva dulce

dacă cumva adormi să poți visa îngeri 
căci ei trăiesc așa de aproape de singurătatea noastră 
o sărută când nu-i vedem 
și durerea se desface de pulpa întunericului 

of, eu nu știu să scriu 
cuvintele mele îmi mor înainte să le pot rosti
ascunse într-un colț prăfuit de carte 
ca în cel mai bun rai inventat vreodată 
de ochiul unui poet.


Photo source: Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...