miercuri, 1 noiembrie 2023

Când sufletul meu obosește

mă adâncesc în mine imaginând respirația 
un fel personalizat de a asculta muzica 
atunci când intră în corp 
ori dragostea desăvârșindu-mă sublim 
asemeni copacilor ce au făcut pământul întreg 
și toate pădurile desenate 
cu tuș invizibil sub pielea ta 

cineva a spus că atingerea este 
ca o vioară ce știe să sângereze frumos 
până la sfârșit

odată mi-am visat mâinile cum scoteau muzică 
așa cum un nou născut este scos din pântecul 
fericit al mamei

ori poate am căpătat o putere supranaturală 
de a înghiți un pumnal în flăcări ca totul să pară 
doar un spectaculos număr de iluzionism 

mă gândesc să-mi iau un an sabatic 
sau mai bine o viață sabatică 
să plec în lume cu mâinile într-un buzunar infinit
(de bogat cu toate culorile ce trăiesc peste nori).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...