joi, 28 decembrie 2023

Timpul ce nu mă sfârșește

am crezut că pot trăi în cuvinte, că le pot iubi și ele vor crește mari și tulburătoare că fiecare zi este o ispită de a nu semăna cu nimeni 

sufletul meu deschis ca o carte mereu la același pagină și cineva să își treacă doar umbra degetelor închipuindu-mă cum respir 

în fiecare dimineață să te îndrăgostești de un înger iar el să-ți fie aproapele tău invizibil 
cel pe care nu îl poți vedea sau hrăni
cel dus în spate de păsări

nimic nu este mai viu ca atunci când transpiră sângele
când patul se ridică peste moarte și începe să îți divulge toate secretele acestei lumi

existența mea ca o fantomă ce îngenunchează.

Photo source: Barbara Baldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...