marți, 6 iunie 2023

Depărtează-mă

ca un drum ce își dezleagă dragostea uriașă de corp măcar puțin ia-mi din greutatea aceasta să pot pune visul meu lângă visul tău 

tâmplă lângă tâmplă cauterizată cu stele 

să creștem din nori ca niște fantome ce au supraviețuit morții și se întorc înapoi pe pământ să locuiască cel mai departe de liniște 

eu cea care îți sărutăm umbra și apoi îmi simțeam buzele ude până noaptea târziu 

eu trec pentru a infinita oară prin tine și descos toate orele din inima timpului să trăiesc cu ce a mai rămas viu dintr-o femeie în care s-a plâns până s-a născut un ocean nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...