luni, 26 iunie 2023

Night mode off

oasele mele abia sângerează
încă mai am de crescut, de îndulcit pomii sălbatici departe, departe în cărarea vântului, unde păsările se nasc fără nume și rămân nescrise 
precum sufletul meu se șterge astăzi din toate cărțile cu oameni înapoi în singurătate 
căci inima mea și-a atins cascada cu adâncimi și a făcut dragoste în timp ce plângea desfăcută în soare

sunt înălțimi ce despart oameni de inima lor și zile în care abia apuc să trăiesc, să îmi las dragostea să picure ca un lapte negru strălucitor 
numai bun de pescuit stele 

cuvântul meu sângerează 
până și pâinea mea sângerează 
cu cea mai dulce moarte din lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...