vineri, 6 octombrie 2023

Trupul meu muritor vs cuvintele mele nemuritoare

în această viață nu am fost nimeni alta decât eu însămi ce am iubit a trecut prin mine mai departe prin măduva gândurilor

extrasenzorial
că dragostea este un fel supliment pentru viață 
ce prima dată trece prin creier
un anotimp nemuritor 

ori un tărâm fantastic de exersat vise lucide 

suntem vii pe pământ și cerul părăsit întru-totul
citesc din Thoreau și pot atinge numai din memorie hârtiile cu notițe

ce am trăit pot să trăiesc la infinit ca Ofelia nemuritoare pe o barcă stingând din flăcări numai cu puterea minții

the comfort zone e doar un eufemism pentru închisoarea ce tot crește în straturi dar tu te-ai obișnuit s-o iubești din toată inima ta 

ca acest poem în care lovește fulgerul 
de mii de ori și lasă cicatrici spectaculare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...