joi, 28 martie 2024

Când nopțile sunt prea lungi să mai fie scrise

știm că aparținem ierbii când 
tristețea este un substitut propriului labirint. 
Când intri în vis, de fapt intri în mintea propriei singurătății, arunci zaruri și aștepți cerul să își risipească locul din inima ta, cât mai departe în lume

dincolo de luna ce își plimbă nevăzutele degete carusel printre oamenii făcuți din zăpadă

sărbătorim viața doar pentru că are nevoie de un sfârșit 
pentru că iubim intens mrejele infailibile ale frumuseții și totul pare să aibă un gust îmbietor 

nopțile trec ca o trăsură prin aer

curând trupurile învață să mediteze lumina cărăbușului

dragostea mea este o pasăre ce se închină unui copac smuls din toate cărțile ce au născut rădăcini

sufletul meu este o rădăcină ce s-a întâmplat să se înfigă într-o pasăre frumoasă
căreia nu i-am dat încă niciun nume

infinitul seamănă cu o sinceritate imprevizibilă cu 
toate poveștile despre iubire ce se întorc înapoi pe tărâmul celor dragi 
 
ce ușor îmi este să adorm 
și să îmi visez ochii împodobiți cu pene de fluturi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viața mea nu se continuă

în locul oricărei vieți  nu își mai face cicatrici noi  în acest capăt de liniște sunt o mireasă cu lacrimi  ce împodobesc fiecare milimetru...